Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Hållbara handskar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pipeisland" data-source="post: 847433" data-attributes="member: 117190"><p>Mjaha, jag får tacka "la_grave" för upplysningen och ska försöka lära mig det där med snören.</p><p></p><p>Lite tar det väl ändå emot att stå och joxa med något och ha en hel vante mitt uppe i allt. </p><p></p><p>Det är väl troligtvis så att man skaffar prylarna efter behov. För min del är det inte ofta jag står så "extremt exponerat" att jag troligtvis ramlar och slår mig fördärvad om jag släpper taget med händerna. Det har inte hänt en enda gång hittills i år vad jag kan påminna mig, men jag har tagit av mig vantarna en massa gånger.</p><p></p><p>Sedan är det så, att om jag ska slå mig ordentligt, så vill jag helst göra det med vantarna på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pipeisland, post: 847433, member: 117190"] Mjaha, jag får tacka "la_grave" för upplysningen och ska försöka lära mig det där med snören. Lite tar det väl ändå emot att stå och joxa med något och ha en hel vante mitt uppe i allt. Det är väl troligtvis så att man skaffar prylarna efter behov. För min del är det inte ofta jag står så "extremt exponerat" att jag troligtvis ramlar och slår mig fördärvad om jag släpper taget med händerna. Det har inte hänt en enda gång hittills i år vad jag kan påminna mig, men jag har tagit av mig vantarna en massa gånger. Sedan är det så, att om jag ska slå mig ordentligt, så vill jag helst göra det med vantarna på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Hållbara handskar
Tillbaka
Topp