Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hållbara prylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="John G." data-source="post: 1320737" data-attributes="member: 186539"><p>Fan vilken bra tråd! I like!</p><p></p><p>Nummer ett är såklart Trangiakök. Jag har ett litet som bara är några år gamalt, men mitt stora kök har jag ärvt från mina päron. Det stora är från 70-talet och jag kör det på sprit, just for the vibes.</p><p></p><p>Nummer två är Look Pivot-bindningar. Behöver inte säga mer...</p><p></p><p>Nummer tre är lite mer av en outlier på ett skidforum. En sax från Ernest Wright. Fick den för hundra år sedan och den är fortfarande som ny, alltså på riktigt! </p><p></p><p>Nummer fyra är Crafts jävla underställ från 80-talet. Har fortfarande tre tröjor i cirkulation. Galet bra!</p><p></p><p>Nummer fem, men kanske högst på listan, är alla mina jeans från #nudie. Kan alltid få dem lagade osv...</p><p></p><p>Nummer sex är kolfiberstavar från Scott (de smala jävlarna). Om inget oväntat händer håller de livet ut.</p><p></p><p>Nummer sju är en Bula-mössa i fleece som är från tidigt 90-tal, men är fortfarande min go to-mössa. Jag gillar att åka utan hjälm...</p><p></p><p>Nummer åtta toppar listan. Skigee. Behövs inga förklaringar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="John G., post: 1320737, member: 186539"] Fan vilken bra tråd! I like! Nummer ett är såklart Trangiakök. Jag har ett litet som bara är några år gamalt, men mitt stora kök har jag ärvt från mina päron. Det stora är från 70-talet och jag kör det på sprit, just for the vibes. Nummer två är Look Pivot-bindningar. Behöver inte säga mer... Nummer tre är lite mer av en outlier på ett skidforum. En sax från Ernest Wright. Fick den för hundra år sedan och den är fortfarande som ny, alltså på riktigt! Nummer fyra är Crafts jävla underställ från 80-talet. Har fortfarande tre tröjor i cirkulation. Galet bra! Nummer fem, men kanske högst på listan, är alla mina jeans från #nudie. Kan alltid få dem lagade osv... Nummer sex är kolfiberstavar från Scott (de smala jävlarna). Om inget oväntat händer håller de livet ut. Nummer sju är en Bula-mössa i fleece som är från tidigt 90-tal, men är fortfarande min go to-mössa. Jag gillar att åka utan hjälm... Nummer åtta toppar listan. Skigee. Behövs inga förklaringar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hållbara prylar
Tillbaka
Topp