Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hållbara prylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 1320745" data-attributes="member: 101904"><p>Mina hestra läderhandskar håller 2 år. Sen blir de ihopsydda och håller en säsong till. Köpte ett par Oakley nu till en bråkdel av priset så får se hur de håller, det kan ju liksom inte bli så mycket sämre med tanke på vad man betalar för ett par hestra.</p><p></p><p>Icebreaker merinokallingar håller bra. Har ännu inte hittat ett par långkallingar som håller bra. Lofoten brallor håller bra, förutom dragkedjan till bibben, den är värdelös och byttes snabbt ut (efter att Norröna lagat den vilket höll typ en vecka).</p><p></p><p>Merinostrumpor verkar hålla bra i allmänhet för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 1320745, member: 101904"] Mina hestra läderhandskar håller 2 år. Sen blir de ihopsydda och håller en säsong till. Köpte ett par Oakley nu till en bråkdel av priset så får se hur de håller, det kan ju liksom inte bli så mycket sämre med tanke på vad man betalar för ett par hestra. Icebreaker merinokallingar håller bra. Har ännu inte hittat ett par långkallingar som håller bra. Lofoten brallor håller bra, förutom dragkedjan till bibben, den är värdelös och byttes snabbt ut (efter att Norröna lagat den vilket höll typ en vecka). Merinostrumpor verkar hålla bra i allmänhet för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hållbara prylar
Tillbaka
Topp