Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Håller Skistar på att sumpa Åre på samma sätt som GM kraschade Saab?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arne" data-source="post: 1147782" data-attributes="member: 115857"><p>Stora anledning till att bygga sadeln och fjällgårds (och tege också kanske) var nog att kunna sälja en massa nya hus. </p><p></p><p>Självklart skulle man vilja ha en ersättning för 1000m och ffa snabbare liftar på högzon, men samtidigt vill man inte ha en massa familjer som förstör östra, och det är för mig (som en gammal gubbe) ganska lagom att det tar en timme för en topprunda istället för 20 minuter om det var en lift hela vägen. Lite motion är nyttigt.</p><p></p><p>Jag tror dock att det går att bygga nya nedfarter och liftar (och nya hus) mellan vm6 och vm8. Var det det som planerades ifall vi fått os?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arne, post: 1147782, member: 115857"] Stora anledning till att bygga sadeln och fjällgårds (och tege också kanske) var nog att kunna sälja en massa nya hus. Självklart skulle man vilja ha en ersättning för 1000m och ffa snabbare liftar på högzon, men samtidigt vill man inte ha en massa familjer som förstör östra, och det är för mig (som en gammal gubbe) ganska lagom att det tar en timme för en topprunda istället för 20 minuter om det var en lift hela vägen. Lite motion är nyttigt. Jag tror dock att det går att bygga nya nedfarter och liftar (och nya hus) mellan vm6 och vm8. Var det det som planerades ifall vi fått os? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Håller Skistar på att sumpa Åre på samma sätt som GM kraschade Saab?
Tillbaka
Topp