Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hallick och glitter-glitter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KalleKax" data-source="post: 266715" data-attributes="member: 13885"><p>Nu när de är 2007 tänkte jag att vi ska slå ett slag för alla svenska coola ord. Det har varit mycket pimp, getto, raila och bling bling här på Freeride det senaste året. Jag känner mig lite trött på hela snacket och tänkte slå ett fett slag för att 2007 ska bli de svenska ordens år.</p><p>Mer åt hallick, betongförort, åkaräcke och glitter-glitter. För tänk ett slag, så kommer det låta sjukt mycket tuffare att skrika "fan vad betongförort den där hallicken åkte" När killen i glitter-glitter åkerräcke. Jag tycker svenska är tufft. Och på den tiden Ingmar Backman var stor gick hela världen runt o undra vad en slempadda var för nått.</p><p></p><p>Kalle Kax</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KalleKax, post: 266715, member: 13885"] Nu när de är 2007 tänkte jag att vi ska slå ett slag för alla svenska coola ord. Det har varit mycket pimp, getto, raila och bling bling här på Freeride det senaste året. Jag känner mig lite trött på hela snacket och tänkte slå ett fett slag för att 2007 ska bli de svenska ordens år. Mer åt hallick, betongförort, åkaräcke och glitter-glitter. För tänk ett slag, så kommer det låta sjukt mycket tuffare att skrika "fan vad betongförort den där hallicken åkte" När killen i glitter-glitter åkerräcke. Jag tycker svenska är tufft. Och på den tiden Ingmar Backman var stor gick hela världen runt o undra vad en slempadda var för nått. Kalle Kax [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hallick och glitter-glitter
Tillbaka
Topp