Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hålmönster i telisbindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="telis-mannen" data-source="post: 518357" data-attributes="member: 73854"><p>Efter att jag sökt ordentligt på forumet utan resultat letade jag upp Voiles monteringsmall och jämförde den med min R8 bindning (Jag har den äldre modellen den utan bottenplåt) och konstaterade att hålen sitter ca 5mm smalare och 5mm från varandra på längden på Voilebindningen.</p><p></p><p>Det blir att plugga hålen och montera antingen 5mm framför eller bakom de befintliga hålen då för man 10mm till de gamla hålen.</p><p>Jag hade hoppats på att någon av tourbindningarna hade passat direkt, men sån tur har aldrig jag.</p><p>Det är tråkigt att Rottefella la ner utvecklingen av R8tour när dom tillockmed hade den ut på marknaden </p><p></p><p>/Ulf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="telis-mannen, post: 518357, member: 73854"] Efter att jag sökt ordentligt på forumet utan resultat letade jag upp Voiles monteringsmall och jämförde den med min R8 bindning (Jag har den äldre modellen den utan bottenplåt) och konstaterade att hålen sitter ca 5mm smalare och 5mm från varandra på längden på Voilebindningen. Det blir att plugga hålen och montera antingen 5mm framför eller bakom de befintliga hålen då för man 10mm till de gamla hålen. Jag hade hoppats på att någon av tourbindningarna hade passat direkt, men sån tur har aldrig jag. Det är tråkigt att Rottefella la ner utvecklingen av R8tour när dom tillockmed hade den ut på marknaden /Ulf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hålmönster i telisbindningar
Tillbaka
Topp