Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stefan" data-source="post: 55898" data-attributes="member: 36299"><p>Hjälp!!</p><p>Har tänkt tagit upp slalomåkningen igen efter cirka 7 års torka.Men läser olika inlägg om skidor etc..fattar att det är typ carving skidor som gäller.Snälla kan någon tala om mig vad jag skall ha för skidor: Längd och typ etc</p><p>Jag är 167cm lång väger ca:65 kg och tänker åka typ preparerade backar och ej stor slalom mera snabba kort svängar,var en ganska god åkare en gång i tiden.</p><p>Taksam på svar även begantat är intresant.</p><p>Mvh stefan .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stefan, post: 55898, member: 36299"] Hjälp!! Har tänkt tagit upp slalomåkningen igen efter cirka 7 års torka.Men läser olika inlägg om skidor etc..fattar att det är typ carving skidor som gäller.Snälla kan någon tala om mig vad jag skall ha för skidor: Längd och typ etc Jag är 167cm lång väger ca:65 kg och tänker åka typ preparerade backar och ej stor slalom mera snabba kort svängar,var en ganska god åkare en gång i tiden. Taksam på svar även begantat är intresant. Mvh stefan . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hälp
Tillbaka
Topp