Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Halv säsong i Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pilip" data-source="post: 373426" data-attributes="member: 48002"><p>Jag och en annan kille siktar på att åka ner till Verbier i slutet på januari/början på februari och har nu hittat ett chalet för 6 personer. Skulle behöva se om det finns något intresse innan vi slår till. </p><p></p><p>Om lägenheten:</p><p>"nice chalet for 6 persons, 1 beedrom with twin bed, 2 bedrooms >with bunkbed, 1 mezzanine, 1 bathroom, 1 toilet. Located near Les Esserts >and near free bus stop. The price is CHF 21'000.- from 02.02.2008 till >26.04.2008."</p><p></p><p>Som vi förstår det ligger den alltså ca 10 minuters gång från Place Central.</p><p></p><p>Vi är två killar som mest siktar på att åka skidor, men även hade tänkt att jobba en del för att få det att går runt. När det finns tillfälle går vi självklart ut och tar en öl eller två på Puben också.</p><p></p><p>EDIT</p><p>Har sett bilder och det ser riktigt shysst ut. Länkar gärna om någon är intresserad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pilip, post: 373426, member: 48002"] Jag och en annan kille siktar på att åka ner till Verbier i slutet på januari/början på februari och har nu hittat ett chalet för 6 personer. Skulle behöva se om det finns något intresse innan vi slår till. Om lägenheten: "nice chalet for 6 persons, 1 beedrom with twin bed, 2 bedrooms >with bunkbed, 1 mezzanine, 1 bathroom, 1 toilet. Located near Les Esserts >and near free bus stop. The price is CHF 21'000.- from 02.02.2008 till >26.04.2008." Som vi förstår det ligger den alltså ca 10 minuters gång från Place Central. Vi är två killar som mest siktar på att åka skidor, men även hade tänkt att jobba en del för att få det att går runt. När det finns tillfälle går vi självklart ut och tar en öl eller två på Puben också. EDIT Har sett bilder och det ser riktigt shysst ut. Länkar gärna om någon är intresserad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Halv säsong i Verbier
Tillbaka
Topp