Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Halvsäsong i St Anton eller Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EnPlogare" data-source="post: 1028034" data-attributes="member: 144167"><p>Haj!</p><p></p><p>Som ni ser på rubriken har jag ganska dålig koll, men såhär ligger det till iallafall.</p><p></p><p>Jag och en (eventuellt två) polare ska ner i januari till Chamonix eller st Anton och stanna ungefär tre månader.</p><p></p><p>Finns det någon som tänker som vi?</p><p></p><p>Finns det någon som ska göra en halvsäsong "åt andra hållet" (lol), nä men alltså åka tillbaka till Sverige i januari/februari?</p><p></p><p>Jag ställer dess frågor eftersom jag letat efter passande boende som en idiot i en månad. Hoppet finns än men det slocknar nog snart. Det är därför jag nu slänger mig ut och hoppas att någon här av mina skidsyskon tar emot mig med öppna armar!</p><p></p><p>Hjälp!</p><p></p><p>/Mika</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EnPlogare, post: 1028034, member: 144167"] Haj! Som ni ser på rubriken har jag ganska dålig koll, men såhär ligger det till iallafall. Jag och en (eventuellt två) polare ska ner i januari till Chamonix eller st Anton och stanna ungefär tre månader. Finns det någon som tänker som vi? Finns det någon som ska göra en halvsäsong "åt andra hållet" (lol), nä men alltså åka tillbaka till Sverige i januari/februari? Jag ställer dess frågor eftersom jag letat efter passande boende som en idiot i en månad. Hoppet finns än men det slocknar nog snart. Det är därför jag nu slänger mig ut och hoppas att någon här av mina skidsyskon tar emot mig med öppna armar! Hjälp! /Mika [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Halvsäsong i St Anton eller Chamonix
Tillbaka
Topp