Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hammarby Mountain 03-04
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spademan" data-source="post: 56492" data-attributes="member: 36471"><p>Hammarbybacken ska ju dra igång i vinter efter några </p><p>års dvala. Hoppas de har vett att lägga en fet snömatta, </p><p>för det blir ju alltid minst 14 dagar i sträck med töväder </p><p>under Sthlmsvintern. Någon som vet nåt om de som </p><p>driver backen har några planer på hopp, pipe och </p><p>dylikt? backen är ju absolut ok i lutningshänseende, </p><p>och kunde bli en fin liten träningsbana för framföralt er </p><p>yngre förmågor som mer befinner er i luften än på </p><p>snön. (Backen har ca 100-110 m fallhöjd, ca tre </p><p>nerfarter, varav fronten är hyfsat brant, och säg 250-300 </p><p>m lång.)</p><p>Själv är jag litet för gammal, hade min storhetstid på </p><p>80-talet, men hasar gärna litet i pipen och bryter </p><p>lårbenshalsen.</p><p></p><p>/Spademan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spademan, post: 56492, member: 36471"] Hammarbybacken ska ju dra igång i vinter efter några års dvala. Hoppas de har vett att lägga en fet snömatta, för det blir ju alltid minst 14 dagar i sträck med töväder under Sthlmsvintern. Någon som vet nåt om de som driver backen har några planer på hopp, pipe och dylikt? backen är ju absolut ok i lutningshänseende, och kunde bli en fin liten träningsbana för framföralt er yngre förmågor som mer befinner er i luften än på snön. (Backen har ca 100-110 m fallhöjd, ca tre nerfarter, varav fronten är hyfsat brant, och säg 250-300 m lång.) Själv är jag litet för gammal, hade min storhetstid på 80-talet, men hasar gärna litet i pipen och bryter lårbenshalsen. /Spademan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hammarby Mountain 03-04
Tillbaka
Topp