Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken - skäms!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Storsnasen" data-source="post: 625028" data-attributes="member: 43093"><p>Hehe, jo men jag känner mig lite gladare nu än i morse. Ingen höjdare att gå upp halv åtta på en söndagsmorgon för ingenting.</p><p></p><p>Poängen med det här inlägget är att det ska hända något. Freeride har stor genomslagskraft, och jag vill att den ska användas till att göra parkerna bättre. Jag tycker inte vi jibbers ska nöja oss med halvdanna hopp och lat personal. Jag är i alla fall en kund som inte är nöjd!</p><p></p><p>När jag började åka park för tio år sedan var det alltid så här. Ingen satsning på jibbers, och allt som följde med det (generellt en dåligt iordninggjord park). Det är tråkigt att inse att det fortfarande är så idag på många ställen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Storsnasen, post: 625028, member: 43093"] Hehe, jo men jag känner mig lite gladare nu än i morse. Ingen höjdare att gå upp halv åtta på en söndagsmorgon för ingenting. Poängen med det här inlägget är att det ska hända något. Freeride har stor genomslagskraft, och jag vill att den ska användas till att göra parkerna bättre. Jag tycker inte vi jibbers ska nöja oss med halvdanna hopp och lat personal. Jag är i alla fall en kund som inte är nöjd! När jag började åka park för tio år sedan var det alltid så här. Ingen satsning på jibbers, och allt som följde med det (generellt en dåligt iordninggjord park). Det är tråkigt att inse att det fortfarande är så idag på många ställen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken - skäms!
Tillbaka
Topp