Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken - skäms!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibber3500" data-source="post: 625655" data-attributes="member: 104656"><p>haha, bra där storsnasen, jag måste ändå berömma ditt stora intresse i den backe du ändå verkar ogilla så starkt, om man efter 5 år fortfarande är lika missnöjd kanske man ska börja köra käpp eller liknande.</p><p></p><p>eller så kanske de helt enkelt bara är så att den trötta killen som stod och sov i backen sket fullaste fan i vem du va eller vad just du (som ändå bara gnäller) tycker. Me tanke på alla glada, nöjda och trevliga gäster som faktist vistas i backen så kan jag personligen tänka mig att du försvinner lite i mängden bland dom posetiva, förstående och kunniga människorna.</p><p>Att bara komma till en anläggning och klaga ger en inget direkt bra utgångsläge för att påverka, kolla på snowboardklubben SSAK, dom gjorde de man ska göra, startade en klubb byggde upp andan samlade folk och byggde därefter tillsammans med personal en grym park, sen att den parken senare på sässongen kanske inte är lika bra som i början har sina naturliga förklaringar. Med 10 plusgrader och regn en söndagsmorgon ska man nog inte åka till någon sthlmsbacke och tro att allt ska vara bäst, man ska nog heller inte ta för givet att parken kanske alltid kommer i första han på nätter och kvällar när backen ska prepareras, för om de inte finns nått liftspår eller avstig så behöves de ingen park, sug på den.</p><p>sen att hoppet byggs om som de gjorde i söndags är de bara du som klagat på, pga av ditt dåliga tålamod missade du nämligen öppningen av ett grymt hopp som ingen annan än du i efterhand har klagat på, tålamod lönar sig.</p><p></p><p>Lösning: om man istället pratar med personal på en normalt sätt och diskuterar så kommer man förmodligen få fler svar och där av bli klokare på situationen.</p><p></p><p>Men om sanningen ska fram tror jag inte att nån i hammarby eller nån som brukar åka i hammarby egentligen vill ha dig tillbaka då de enda du bidragit med är dålig attityd till den annars så bra och kamratliga stämmning som brukar råda, så håll dig på internet chippen, du är förmodligen bättre på de hur som helst.</p><p></p><p>puss puss pucko!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibber3500, post: 625655, member: 104656"] haha, bra där storsnasen, jag måste ändå berömma ditt stora intresse i den backe du ändå verkar ogilla så starkt, om man efter 5 år fortfarande är lika missnöjd kanske man ska börja köra käpp eller liknande. eller så kanske de helt enkelt bara är så att den trötta killen som stod och sov i backen sket fullaste fan i vem du va eller vad just du (som ändå bara gnäller) tycker. Me tanke på alla glada, nöjda och trevliga gäster som faktist vistas i backen så kan jag personligen tänka mig att du försvinner lite i mängden bland dom posetiva, förstående och kunniga människorna. Att bara komma till en anläggning och klaga ger en inget direkt bra utgångsläge för att påverka, kolla på snowboardklubben SSAK, dom gjorde de man ska göra, startade en klubb byggde upp andan samlade folk och byggde därefter tillsammans med personal en grym park, sen att den parken senare på sässongen kanske inte är lika bra som i början har sina naturliga förklaringar. Med 10 plusgrader och regn en söndagsmorgon ska man nog inte åka till någon sthlmsbacke och tro att allt ska vara bäst, man ska nog heller inte ta för givet att parken kanske alltid kommer i första han på nätter och kvällar när backen ska prepareras, för om de inte finns nått liftspår eller avstig så behöves de ingen park, sug på den. sen att hoppet byggs om som de gjorde i söndags är de bara du som klagat på, pga av ditt dåliga tålamod missade du nämligen öppningen av ett grymt hopp som ingen annan än du i efterhand har klagat på, tålamod lönar sig. Lösning: om man istället pratar med personal på en normalt sätt och diskuterar så kommer man förmodligen få fler svar och där av bli klokare på situationen. Men om sanningen ska fram tror jag inte att nån i hammarby eller nån som brukar åka i hammarby egentligen vill ha dig tillbaka då de enda du bidragit med är dålig attityd till den annars så bra och kamratliga stämmning som brukar råda, så håll dig på internet chippen, du är förmodligen bättre på de hur som helst. puss puss pucko! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken - skäms!
Tillbaka
Topp