Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken - skäms!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 837938" data-attributes="member: 15720"><p>Hej ekebom.</p><p></p><p>Jag har inte en susning om parken i H-backen är bra eller inte, däremot tror jag mig veta att internet är ett alldeles utmärkt forum för att få gehör för sympunkter, klagomål eller kritik som personalen på olika företag eller organisationer inte bryr sig om när den kommer från en enkild kund som lämnar den direkt på plats.</p><p>Jag tycker att det är helt rätt av Storsnasen att ta upp kritiken här på Freeride eftersom det är Sveriges största internetforum för skidåkare och jag hoppas att han fortsätter med det tills ni på Hammarbybacken antingen levererar en produkt som motsvarar vad in utlovar i er marknadsföring eller ändrar er marknadsföring till att utova något som ni verkligen kan leverera.</p><p></p><p>Vänliga hälsningar</p><p></p><p>H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 837938, member: 15720"] Hej ekebom. Jag har inte en susning om parken i H-backen är bra eller inte, däremot tror jag mig veta att internet är ett alldeles utmärkt forum för att få gehör för sympunkter, klagomål eller kritik som personalen på olika företag eller organisationer inte bryr sig om när den kommer från en enkild kund som lämnar den direkt på plats. Jag tycker att det är helt rätt av Storsnasen att ta upp kritiken här på Freeride eftersom det är Sveriges största internetforum för skidåkare och jag hoppas att han fortsätter med det tills ni på Hammarbybacken antingen levererar en produkt som motsvarar vad in utlovar i er marknadsföring eller ändrar er marknadsföring till att utova något som ni verkligen kan leverera. Vänliga hälsningar H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken - skäms!
Tillbaka
Topp