Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken - skäms!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hansolo" data-source="post: 839371" data-attributes="member: 87146"><p>Då antar jag att du är fett bra på skidor eftersom du har något att jämföra med.. Hur menar du med att vi lägger ner mer tid och pengar på det än att åka? Vad jag har sett är det skidåkarna som hajkar boxar 3 timmar i rad och är där 4-5 ggr i veckan... Ni bräd åkare bryr er minst lika mycket jag menar snacka om grupp tryck på stilen i hb haha.. kan det komma en kille med stora byxor? Ni verkar spendera mer tid vid symaskinen med att sy in brallorna än att åka... </p><p></p><p>Sen har jag betalat 1800 för ett säsongskort, ska jag då ställa mig att shapa kickar i 4 timmar och åka 1 timme..? Allt jag begär är att dom spenderar lite mer tid på att fixa i parken, inte en kväll 1 gång i månaden. Hur kan du tjafsa emot en bättre park? Låter bara dumt..</p><p></p><p>Grattis utan skidor hade det inte funnits snowboard shieeet. omg lol.......................... tack gustafff vasa. Funkar inte mannen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hansolo, post: 839371, member: 87146"] Då antar jag att du är fett bra på skidor eftersom du har något att jämföra med.. Hur menar du med att vi lägger ner mer tid och pengar på det än att åka? Vad jag har sett är det skidåkarna som hajkar boxar 3 timmar i rad och är där 4-5 ggr i veckan... Ni bräd åkare bryr er minst lika mycket jag menar snacka om grupp tryck på stilen i hb haha.. kan det komma en kille med stora byxor? Ni verkar spendera mer tid vid symaskinen med att sy in brallorna än att åka... Sen har jag betalat 1800 för ett säsongskort, ska jag då ställa mig att shapa kickar i 4 timmar och åka 1 timme..? Allt jag begär är att dom spenderar lite mer tid på att fixa i parken, inte en kväll 1 gång i månaden. Hur kan du tjafsa emot en bättre park? Låter bara dumt.. Grattis utan skidor hade det inte funnits snowboard shieeet. omg lol.......................... tack gustafff vasa. Funkar inte mannen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken - skäms!
Tillbaka
Topp