Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Honki" data-source="post: 621576" data-attributes="member: 80876"><p>Testa att skotta upp lite snö vid spärrarna till liften innan ni lägger pengar på en big air bag. Inte så jävla roligt att få ofrivillig sickling av skidorna varje gång man vill åka lift. </p><p></p><p>Sen om man bara har EN lift och åtminstone en anställd så kunde den personen rimligtvis hjälpa folk som är nybörjare och tillochmed har svårt att ta liften att komma upp i liften så inte hela jävla kön blir stående och ingen får åka några skidor alls. </p><p></p><p>En av de stora målgrupperna för en liten kulle mitt i stan borde vara nybörjare som vill prova på och de stackarna blir väl bortskrämda direkt.</p><p></p><p>Visst verkar det finnas en del jibbers som använder det som fritidsgård och det är givetvis bra att folk roar sig men fjortonåriga tjejer i neonfärgade mössor borde inte vara den största inkomstkällan och om det är det så är något verkligen fel.</p><p></p><p>Hela anläggningen är enligt mig ett skämt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Honki, post: 621576, member: 80876"] Testa att skotta upp lite snö vid spärrarna till liften innan ni lägger pengar på en big air bag. Inte så jävla roligt att få ofrivillig sickling av skidorna varje gång man vill åka lift. Sen om man bara har EN lift och åtminstone en anställd så kunde den personen rimligtvis hjälpa folk som är nybörjare och tillochmed har svårt att ta liften att komma upp i liften så inte hela jävla kön blir stående och ingen får åka några skidor alls. En av de stora målgrupperna för en liten kulle mitt i stan borde vara nybörjare som vill prova på och de stackarna blir väl bortskrämda direkt. Visst verkar det finnas en del jibbers som använder det som fritidsgård och det är givetvis bra att folk roar sig men fjortonåriga tjejer i neonfärgade mössor borde inte vara den största inkomstkällan och om det är det så är något verkligen fel. Hela anläggningen är enligt mig ett skämt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken
Tillbaka
Topp