Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Honki" data-source="post: 622892" data-attributes="member: 80876"><p>1. Jag hittar inte på att det var dåligt uppskottat och personen i tråden som jobbar här håller med mig om att det händer. Om det är ett vanligt problem borde det hållas efter.</p><p></p><p>2. Min poäng var att stereotypisera en jibber eller poser och peka på att man inte borde bygga en anläggning mitt i stan enbart för dessa utan för alla. Kör man bara i parken så bryr man sig antagligen inte lika mycket om slitna skidor eller problem att ta liften. Jag menar precis som du säger att det ska vara öppet för alla och det skall finnas förutsättningar för alla. Därför borde det satsas extra på de som behöver mer hjälp dvs. nybörjarna.</p><p></p><p></p><p>Jag hade sagt till liftpersonalen om det hade funnits någon där. De var upptagna med att sitta i lifthuset och lyssna på musik.</p><p></p><p>Två släpliftar brevid varandra kan lätt bemannas av EN person som hjälper gästerna med påstigning. Rullbandet mvar inte ens öppet när jag var där men det förstår jag att man inte kan prioritera.</p><p></p><p>Bra för er om ni inte behövde betala för bigairbagen men min poäng var att det var en satsning i fel riktning.</p><p></p><p>Hela anläggningen fullkomligt osar dålig service. Framförallt liften och kafeet(där de inte var direkt intresserade av kunder). Liftkortskassan tyckte jag däremot fungerade felfritt.</p><p></p><p>Tack för svaret iaf men om du har någon form av ansvarigposition så borde du nog ta ett kliv ut i backen och se hur det faktiskt går till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Honki, post: 622892, member: 80876"] 1. Jag hittar inte på att det var dåligt uppskottat och personen i tråden som jobbar här håller med mig om att det händer. Om det är ett vanligt problem borde det hållas efter. 2. Min poäng var att stereotypisera en jibber eller poser och peka på att man inte borde bygga en anläggning mitt i stan enbart för dessa utan för alla. Kör man bara i parken så bryr man sig antagligen inte lika mycket om slitna skidor eller problem att ta liften. Jag menar precis som du säger att det ska vara öppet för alla och det skall finnas förutsättningar för alla. Därför borde det satsas extra på de som behöver mer hjälp dvs. nybörjarna. Jag hade sagt till liftpersonalen om det hade funnits någon där. De var upptagna med att sitta i lifthuset och lyssna på musik. Två släpliftar brevid varandra kan lätt bemannas av EN person som hjälper gästerna med påstigning. Rullbandet mvar inte ens öppet när jag var där men det förstår jag att man inte kan prioritera. Bra för er om ni inte behövde betala för bigairbagen men min poäng var att det var en satsning i fel riktning. Hela anläggningen fullkomligt osar dålig service. Framförallt liften och kafeet(där de inte var direkt intresserade av kunder). Liftkortskassan tyckte jag däremot fungerade felfritt. Tack för svaret iaf men om du har någon form av ansvarigposition så borde du nog ta ett kliv ut i backen och se hur det faktiskt går till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken
Tillbaka
Topp