Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vougga" data-source="post: 840984" data-attributes="member: 83667"><p>Är sjukt isigt nu i parken, fan livsfarligt o åka. det bör åtgärdas. pistar man itne backen så får man hockeyrinkar.</p><p>Just nu har odm ett svart hopp som bara ser allmänt äckligt ut. vore bättre med två röda hopp efter varann iställe för ett jätte a la contest hopp som ändå ingen åker på. </p><p>Det är ingen lekkänsla direkt i parken, utan stora hopp o skeva rails. finns det någån som gillar 20 meters handrails? som dessutom står på isigt underlag.</p><p></p><p>Bygg ett lite mindre hopp, använd alla era rails/boxar (då menar jag inte att jag vill se ett gäng boxar ligga nere vid liftstugan o bara skräpa), placera dessa efter varann så man får in så mkt som möjligt under ett åk, Bygg ut parken på längden inte på bredden. Alla sjuttiotalistsvin som gillar utförsåkning kan ta sig i röven om dom klagar på att det är för mkt "park".</p><p></p><p>//hoJ!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vougga, post: 840984, member: 83667"] Är sjukt isigt nu i parken, fan livsfarligt o åka. det bör åtgärdas. pistar man itne backen så får man hockeyrinkar. Just nu har odm ett svart hopp som bara ser allmänt äckligt ut. vore bättre med två röda hopp efter varann iställe för ett jätte a la contest hopp som ändå ingen åker på. Det är ingen lekkänsla direkt i parken, utan stora hopp o skeva rails. finns det någån som gillar 20 meters handrails? som dessutom står på isigt underlag. Bygg ett lite mindre hopp, använd alla era rails/boxar (då menar jag inte att jag vill se ett gäng boxar ligga nere vid liftstugan o bara skräpa), placera dessa efter varann så man får in så mkt som möjligt under ett åk, Bygg ut parken på längden inte på bredden. Alla sjuttiotalistsvin som gillar utförsåkning kan ta sig i röven om dom klagar på att det är för mkt "park". //hoJ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hammarbybacken
Tillbaka
Topp