Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hammarbybacken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Naturalripper" data-source="post: 846693" data-attributes="member: 39628"><p>Hej!</p><p>Körde denna såkallade park för någon vecka sen eller 2. Kommer låta lite pipig nu men jag märkte mycket fel. Nr1 glöm att ni shapar parken varje dag, att sladda in med maskinen lite här och där mellan hoppen och railsen är inte att shapa. Varför bygger ni hopp med vallgravar i mellan?? Jag bryr mig inte men jag såg ett par kids som pröva och inte kom över, och då smällde knäna i ansiktet! Är det inte bättre att bygga raka platåer? Visst snöbrist men bygg då ner dom lite tills ni får snö att göra det ordentligt. Sen till railsen. Dom till vänster om hoppen har ni ju tryckt in så jävla nära hoppen så som kör goofy kan ju snudd på använda kicken till hoppen för att ta mig upp på dom. WHY?? Hade det inte varit bättre att flytta hoppen höger eller vänster och gjort riktigt nice raillinjer på en av sidorna??? </p><p>Som sagt sorry men jag blev som du märker sjukt besviken. Hoppas ni bygger om till något bättre!</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Naturalripper, post: 846693, member: 39628"] Hej! Körde denna såkallade park för någon vecka sen eller 2. Kommer låta lite pipig nu men jag märkte mycket fel. Nr1 glöm att ni shapar parken varje dag, att sladda in med maskinen lite här och där mellan hoppen och railsen är inte att shapa. Varför bygger ni hopp med vallgravar i mellan?? Jag bryr mig inte men jag såg ett par kids som pröva och inte kom över, och då smällde knäna i ansiktet! Är det inte bättre att bygga raka platåer? Visst snöbrist men bygg då ner dom lite tills ni får snö att göra det ordentligt. Sen till railsen. Dom till vänster om hoppen har ni ju tryckt in så jävla nära hoppen så som kör goofy kan ju snudd på använda kicken till hoppen för att ta mig upp på dom. WHY?? Hade det inte varit bättre att flytta hoppen höger eller vänster och gjort riktigt nice raillinjer på en av sidorna??? Som sagt sorry men jag blev som du märker sjukt besviken. Hoppas ni bygger om till något bättre! Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hammarbybacken
Tillbaka
Topp