Handla grejer i USA

• Trådstartare Trådstartare EPJ
  • Start datum Start datum

EPJ

Medlem
Handla grejer i USA
Hej alla

Jag drar till staterna i mars och tänkte spendera en klump pengar på bräda+ allt annat eftersom det är typ 40 % billigare där borta.
Är det nån som gjort det innan och har några tips? Hur är det med garantin om brädan pajar tex??

Jag tänkte köpa en Custom 58, Cartel Ltd bindning och Sabbath (bruna) eller Ion dojjor. Sen blir det nog en del annat också (googles, hjälm....)

En annan fråga: Är det någon som har Burton Hail ?? Hur e dom??

/EPJ

Handla grejer i USA
Tjena!
Jag köpte mitt senaste kit för ett par år sedan i Tahoe och som sagt det blir ju betydligt mycket billigare. I mars borde det ju tom vara rea på ett och annat ställe så du kan nog spara några extra kulor då.
Jag köpte också en Burton bräda och om du kikar på deras sida så ser du att de har ett office i Tyskland som tar hand om europa. Det borde inte vara några problem med en ev. reklamation oavsett var du har köpt brädan. Jag har ett par Hail dojjor också passande nog och dom är väldigt bekväma och har grymt bra dämpning. Dock kan jag känna behov av lite styvare om man står på ordentligt men sen är väl hails mer inriktade på park än offpist.
Lycka till!

Tillbaka
Topp