Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Handla på vägen till Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Backside" data-source="post: 201196" data-attributes="member: 37201"><p>MrLayer, vasgo!</p><p></p><p>LemmeL</p><p></p><p>Även om ditt förslag att ligga med slaktarens dotter låter bra är det trots allt så att priserna ÄR bättre i Tyskland i en stor butik. Kött är dyrt nere i Europa, däremot är kyckling och kalkon riktigt billigt. Färsk pasta (ta med kylväska) är ruggigt billigt, gott och snabbt lagat. Visst, jag är miljöskadad eftersom vi åker lite större "bil" men ändå...</p><p></p><p>P.s Tror du inte att man kan få bättre rabatt på köttet om man ligger med slaktaren istället? d.s ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Backside, post: 201196, member: 37201"] MrLayer, vasgo! LemmeL Även om ditt förslag att ligga med slaktarens dotter låter bra är det trots allt så att priserna ÄR bättre i Tyskland i en stor butik. Kött är dyrt nere i Europa, däremot är kyckling och kalkon riktigt billigt. Färsk pasta (ta med kylväska) är ruggigt billigt, gott och snabbt lagat. Visst, jag är miljöskadad eftersom vi åker lite större "bil" men ändå... P.s Tror du inte att man kan få bättre rabatt på köttet om man ligger med slaktaren istället? d.s ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Handla på vägen till Alperna
Tillbaka
Topp