Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Handskar/vantar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EnterMan" data-source="post: 608123" data-attributes="member: 44613"><p>de du visar på bilden har jag fast Jon Olsson modellen i skin, har fungerat helt okej till minus 10-13 grader. dock är jag inte helt nöjd med att fodret redan efter två sässonger är ihoppackat och därför inte klarar sig lika bra mot kyla.</p><p>Har däremot ett par hestra (heli?) med skin i handsken och tyg runtom dessa är inne på sin 7:e eller 8:e sässong och nu skulle jag behöva byta innerhandsken.</p><p>Kan rekomendera att köpa en bra handske med uttagbar innerhandske så man lätt kan tvätta den. Sen ska jag väll även då påpeka att jag bor långt norrut och har handskarna ca 80-100 dagar om året, bara för att ingen ska säga något om antal sässonger jag haft handskarna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EnterMan, post: 608123, member: 44613"] de du visar på bilden har jag fast Jon Olsson modellen i skin, har fungerat helt okej till minus 10-13 grader. dock är jag inte helt nöjd med att fodret redan efter två sässonger är ihoppackat och därför inte klarar sig lika bra mot kyla. Har däremot ett par hestra (heli?) med skin i handsken och tyg runtom dessa är inne på sin 7:e eller 8:e sässong och nu skulle jag behöva byta innerhandsken. Kan rekomendera att köpa en bra handske med uttagbar innerhandske så man lätt kan tvätta den. Sen ska jag väll även då påpeka att jag bor långt norrut och har handskarna ca 80-100 dagar om året, bara för att ingen ska säga något om antal sässonger jag haft handskarna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Handskar/vantar
Tillbaka
Topp