Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Handskar!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yonaz" data-source="post: 47541" data-attributes="member: 34185"><p>Jag tycker mina hestra handskar funkar riktigt bra. Jag har mina till snowboard syfte med tumme och hel "vante" för resten av fingrarna. Blir aldrig kall. Har aldrig gått sönder (förutom spännen som jag själv ryckt sönder i ren ilska) kostar inte heller så där jättemkt vad jag kommer ihåg.</p><p></p><p>Man ska ju självklart tänka på vad handsken ska har för funktion i ditt friluftsliv så att säga. </p><p></p><p>Ska du ha handsken för att leka med kompisarna i snön ?</p><p>Ska du åka 4 månaderna i alperna? </p><p>Ska dem vara varma men inte så att du svettas, eller ska dem vara luftiga och vara stryktåliga ?</p><p></p><p>Jag tycker att handskarna är en väldigt viktig del av utrustningen beroende på vad man såklart ska ha den till. Men till en säsong eller en längre tid med skidåkning/bräda varje dag rekommenderar jag en dyrare handske som håller och som kan ge nog med ventilation och tåla eventuell kyla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yonaz, post: 47541, member: 34185"] Jag tycker mina hestra handskar funkar riktigt bra. Jag har mina till snowboard syfte med tumme och hel "vante" för resten av fingrarna. Blir aldrig kall. Har aldrig gått sönder (förutom spännen som jag själv ryckt sönder i ren ilska) kostar inte heller så där jättemkt vad jag kommer ihåg. Man ska ju självklart tänka på vad handsken ska har för funktion i ditt friluftsliv så att säga. Ska du ha handsken för att leka med kompisarna i snön ? Ska du åka 4 månaderna i alperna? Ska dem vara varma men inte så att du svettas, eller ska dem vara luftiga och vara stryktåliga ? Jag tycker att handskarna är en väldigt viktig del av utrustningen beroende på vad man såklart ska ha den till. Men till en säsong eller en längre tid med skidåkning/bräda varje dag rekommenderar jag en dyrare handske som håller och som kan ge nog med ventilation och tåla eventuell kyla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Handskar!?
Tillbaka
Topp