Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Häng i vinter!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larssan" data-source="post: 1048929" data-attributes="member: 137427"><p>Tja! Nu är det såhär att mina polare är så grymt tråkiga och är inga skidmänniskor/vintermänniskor så just därför så gör jag ett försök här med att hitta någon/några att kunna shredda med i vinter/vårslasken och det spelar ingen roll ,om det är i Sälen,Kläppen,Idre, Norge eller på någon annan bra skidort!</p><p>Jag åker allt ifrån park till puder!</p><p>Kom igen det måste finnas någon där ute som tänker likadant som mig!</p><p>Är ni ett skönt gäng som tänkt dra någonstans i vinter och som har lust att dra med sig en skön och shysst dude från Östergötland så tveka fan inte att höra av er!</p><p></p><p>Kontakta mig här eller dra iväg ett mail till Larssonmichael@live.se</p><p></p><p>Sjukt pepp på denna vintersäsong!</p><p></p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larssan, post: 1048929, member: 137427"] Tja! Nu är det såhär att mina polare är så grymt tråkiga och är inga skidmänniskor/vintermänniskor så just därför så gör jag ett försök här med att hitta någon/några att kunna shredda med i vinter/vårslasken och det spelar ingen roll ,om det är i Sälen,Kläppen,Idre, Norge eller på någon annan bra skidort! Jag åker allt ifrån park till puder! Kom igen det måste finnas någon där ute som tänker likadant som mig! Är ni ett skönt gäng som tänkt dra någonstans i vinter och som har lust att dra med sig en skön och shysst dude från Östergötland så tveka fan inte att höra av er! Kontakta mig här eller dra iväg ett mail till Larssonmichael@live.se Sjukt pepp på denna vintersäsong! Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Häng i vinter!
Tillbaka
Topp