Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hängning av kanter på slalomcarvers?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 110868" data-attributes="member: 13863"><p>Stereoskidan: Låter bra! Jag har fått mina Slalomcarvers stenslipade (ohängda) med 88 graders vinkling. Jag har dragit av dem lätt i båda ändarna. Än så länge har jag bara kört en dag med dem och då i förhållandevis mjuk och lättkörd pist. Inga som helst problem, fungerar klockrent. Lätt nervösa plana, men det ingår ju lixom i konceptet... Det ska bli spännande att testa dem på hårt underlag. </p><p></p><p>Och...skulle det bli för mycker "Rodeo" kan jag ju alltid som du föreslår häng baskanten, vilket inte är så svårt från en plan stenslipad skida (tvärtom är värre)!</p><p></p><p>Tackar! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 110868, member: 13863"] Stereoskidan: Låter bra! Jag har fått mina Slalomcarvers stenslipade (ohängda) med 88 graders vinkling. Jag har dragit av dem lätt i båda ändarna. Än så länge har jag bara kört en dag med dem och då i förhållandevis mjuk och lättkörd pist. Inga som helst problem, fungerar klockrent. Lätt nervösa plana, men det ingår ju lixom i konceptet... Det ska bli spännande att testa dem på hårt underlag. Och...skulle det bli för mycker "Rodeo" kan jag ju alltid som du föreslår häng baskanten, vilket inte är så svårt från en plan stenslipad skida (tvärtom är värre)! Tackar! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hängning av kanter på slalomcarvers?
Tillbaka
Topp