Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hänt att någon ställt om vikten på era skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RoFi" data-source="post: 1033079"><p>Jag har funderat på om det va riktat mot mig, men jag vet ej vad jag skulle gjort för o förtjäna det. </p><p>Jag vet ej vem jag skulle retat upp... </p><p></p><p>Denna gång va jag där själv, snacka med några men det va om hoppen, och att jag skulle stött på någons tjej utesluter jag totalt, jag är tjej och helt in to boys! Nej stötte ej på några killar heller. Jag är där för o åka skidor, inte ragga...</p><p></p><p>Men lär aldrig få veta om det va hat mot mig eller någon som tycker sånt här e kul. Ville se om det hänt någon annan, eller om det va en tillfällighet ev riktad mot mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RoFi, post: 1033079"] Jag har funderat på om det va riktat mot mig, men jag vet ej vad jag skulle gjort för o förtjäna det. Jag vet ej vem jag skulle retat upp... Denna gång va jag där själv, snacka med några men det va om hoppen, och att jag skulle stött på någons tjej utesluter jag totalt, jag är tjej och helt in to boys! Nej stötte ej på några killar heller. Jag är där för o åka skidor, inte ragga... Men lär aldrig få veta om det va hat mot mig eller någon som tycker sånt här e kul. Ville se om det hänt någon annan, eller om det va en tillfällighet ev riktad mot mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hänt att någon ställt om vikten på era skidor?
Tillbaka
Topp