Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
har alla perfect hälgrepp ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nagnud" data-source="post: 523046" data-attributes="member: 37936"><p>Jag har haft skitsvårt att hitta bots. </p><p></p><p>Min högerfot är lite mindre än vänsterfoten så jag har kört med dåligt hälgrepp sen jag började åka bräda och har testat att alla tips som ges här. </p><p>När jag skulle köpa nya boots för två år sen så provade jag säkert 20 par innan jag hittade "rätt". </p><p>För mig blev det 32 lashed med formgjuten innersko. Det är inte HELT perfekt men som Pinn sa, helt perfekt går kanske inte att få.</p><p></p><p>Sen det där med strumpor. Bäst funkar det för mig när jag kör i riktigt tunna snowboardstrumpor. </p><p>En polare däremot kör med riktigt tjocka sockar så jag tror det handlar om att prova, prova och prova tills man hittar det som funkar bäst för en.</p><p></p><p>Var sen också noga med att snöra skon. Se till att hälen är i backen ordentligt hela tiden medans du spänner åt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nagnud, post: 523046, member: 37936"] Jag har haft skitsvårt att hitta bots. Min högerfot är lite mindre än vänsterfoten så jag har kört med dåligt hälgrepp sen jag började åka bräda och har testat att alla tips som ges här. När jag skulle köpa nya boots för två år sen så provade jag säkert 20 par innan jag hittade "rätt". För mig blev det 32 lashed med formgjuten innersko. Det är inte HELT perfekt men som Pinn sa, helt perfekt går kanske inte att få. Sen det där med strumpor. Bäst funkar det för mig när jag kör i riktigt tunna snowboardstrumpor. En polare däremot kör med riktigt tjocka sockar så jag tror det handlar om att prova, prova och prova tills man hittar det som funkar bäst för en. Var sen också noga med att snöra skon. Se till att hälen är i backen ordentligt hela tiden medans du spänner åt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
har alla perfect hälgrepp ?
Tillbaka
Topp