har du boende....

linnsan

Ny medlem
har du boende....
...över till två snälla tjejjer (elina och linn 19 å 20) ?
vi tänkte åka nånstans i vår (alperna/canada)....vart spelar mindre roll..så länge åkningen är bra, människorna är snälla och snön djup =)

Vi tänkte åka runt nyår och stanna så länge som det finns snö. Men ingen av oss har riktigt haft tid att fixa boende än så länge, och tänkte höra om det finns några som har två platser över...Eller om några är sugna på att bo tillsammans med oss så kanske vi kan fixa ihop? Vi vet inte exakt vart vi vill....men det ska finnas pipe och park och friåkning.....och kanske lite bättre pistat än i st anton =)

Hör gärna av dig om du har nått tips eller vad som helst! vi ska försöka styra upp detta nu =)

*kjam*
/linn

har du boende....
Jag och min polare har plats i vår 3a i norrköping. om ni kommer runt nyår kanske det finns lite snö, men inte specielt djup. hoppas det är nåt som lockar ändå..? ni får gärna stanna tills snön har tinat bort...hoppas ni får en skön säsong även om ni inte kommer hit. hade det riktigt skönt i chamonix förra året och är riktigt avundjuk på er. jaja, nån gång måste man ju plugga också. ha det!

har du boende....
Har tyvärr ingen plats över i vår lägenhet, men om ni inte vet var ni ska så kan jag varmt rekomendera Verbier. Har kanske en annan lägenhet i centrala Verbier, den är dock för fyra personer. Om ni bara är där några dagar så finns det alltid "Bunkern" att bo på. Mindre trevligt ställe men det är i alla fall nånstans att sova.
Lycka till.

har du boende....
Vi har plats i Family Nilssons lægenhet i Val D brantåkarnas och jibbersens paradis. En liten lætt 3 rumare med bastu och bubbelbad pris 2200 euro per skalle per sæsong/ MVH Bønna Nilsson

har du boende....
Tja jag heter Kevva å bor i Kramfors. Tänkte hyra en studio i Chamonix för 3pers. Kos´tar c:a 600kr/vecka för varje person har inte beställt ännu men gör det på fredag, senast måndag. Så vill ni hänga med så ring mej på mobilen: 070-6045153 eller hem: 0612-10168.......men rappa er! Ha´re gött!!!!! MVH Kevva

har du boende....
Tja,
Har en kollega som hyr ut en lägenhet i Herman Maiers hemstad radstadt i österrike. Lägenheten har 3 rum och 4 bäddar, ganska nära till skidåkningen och till salzburg! Kan det vara något!?
//A

Tillbaka
Topp