Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har du dragit av hälsenan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 1027447" data-attributes="member: 88967"><p>Finns olika varianter, man kan operera eller gipsa i spets. Jag är gipsad. Den är helt av, så kan alltså inte vinkla ner min fot, det händer ingenting om jag gör det. Tack vare foten i spets så ska det börja växa tillbaka, ska byta gipset till en gå otros nästa vecka och så börjar man göra vinkeln på foten mindre (större?). </p><p></p><p>Ingen här inne som råkat ut för detta och har lite info om hur det gick för er?? Nog för att jag är ung för att drabbas av detta men någon mer stackare måste det ju finnas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 1027447, member: 88967"] Finns olika varianter, man kan operera eller gipsa i spets. Jag är gipsad. Den är helt av, så kan alltså inte vinkla ner min fot, det händer ingenting om jag gör det. Tack vare foten i spets så ska det börja växa tillbaka, ska byta gipset till en gå otros nästa vecka och så börjar man göra vinkeln på foten mindre (större?). Ingen här inne som råkat ut för detta och har lite info om hur det gick för er?? Nog för att jag är ung för att drabbas av detta men någon mer stackare måste det ju finnas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har du dragit av hälsenan?
Tillbaka
Topp