Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har du dragit av hälsenan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 1079302" data-attributes="member: 88967"><p>Mycket sent svar av mig! Jag är fortfarande svag i vaden, men springer och är väl lite över medelsvensson i löpning, klättrar, gymmar osv. Har inga problem med vaden längre, även om den är ca 1cm mindre och svagare. Den känns mer robust än min orginalsena.</p><p></p><p>Jag undrar om det verkligen stämmer med 50%, låter väl mycket. Har svårt att tänka mig att man skulle rekommendera att köra utan operation om antalet va så högt. Dessutom har ju rehaben visat sig funka väldigt bra med ortosen då man är något mer rörlig än då man gipsade i 8v.</p><p></p><p>Jag hade valt att inte operera om det hade hänt igen. Man får vara försiktig så att man inte halkar osv, särskilt i början utan stöveln (typ v10-14). Men risken finns med infektioner om man opererar pga att senan ligger så "ytligt" precis där. </p><p></p><p>Hoppas läkningen går bra och att det går framåt för dig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 1079302, member: 88967"] Mycket sent svar av mig! Jag är fortfarande svag i vaden, men springer och är väl lite över medelsvensson i löpning, klättrar, gymmar osv. Har inga problem med vaden längre, även om den är ca 1cm mindre och svagare. Den känns mer robust än min orginalsena. Jag undrar om det verkligen stämmer med 50%, låter väl mycket. Har svårt att tänka mig att man skulle rekommendera att köra utan operation om antalet va så högt. Dessutom har ju rehaben visat sig funka väldigt bra med ortosen då man är något mer rörlig än då man gipsade i 8v. Jag hade valt att inte operera om det hade hänt igen. Man får vara försiktig så att man inte halkar osv, särskilt i början utan stöveln (typ v10-14). Men risken finns med infektioner om man opererar pga att senan ligger så "ytligt" precis där. Hoppas läkningen går bra och att det går framåt för dig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har du dragit av hälsenan?
Tillbaka
Topp