Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har du dragit av hälsenan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BjarneLevison" data-source="post: 1143509" data-attributes="member: 168190"><p>Jag undrar hur det har gått för dig? </p><p></p><p>Själv drog jag av min hälsena igår när jag spelade badminton och är sjukt nyfiken på hur lång tid det tar innan jag kan åka skidor igen. </p><p>Stämmer det att du åkte 2 månader och 10 dagar efter din skada?</p><p></p><p>Min tanke är att man inte belastar hälsenan så mycket när man har foten i en pjäxa. Vad är dina erfarenheter?</p><p></p><p>Ska träffa läkaren på måndag (fredag idag) och konsultera huruvida operation eller ortos är det bästa för mig. </p><p></p><p>Jag åker inte tufft på nåt sätt. Mest med barnen för det är kul och för att det är så gött att vara ute bland berg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BjarneLevison, post: 1143509, member: 168190"] Jag undrar hur det har gått för dig? Själv drog jag av min hälsena igår när jag spelade badminton och är sjukt nyfiken på hur lång tid det tar innan jag kan åka skidor igen. Stämmer det att du åkte 2 månader och 10 dagar efter din skada? Min tanke är att man inte belastar hälsenan så mycket när man har foten i en pjäxa. Vad är dina erfarenheter? Ska träffa läkaren på måndag (fredag idag) och konsultera huruvida operation eller ortos är det bästa för mig. Jag åker inte tufft på nåt sätt. Mest med barnen för det är kul och för att det är så gött att vara ute bland berg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har du dragit av hälsenan?
Tillbaka
Topp