Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
har du gjort ett par skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JoakimHayland" data-source="post: 184860" data-attributes="member: 28373"><p>Yepp, jag & två polare har snickrat ihop ett par skis^^ har bild på mitt fotoalbum. vi hann inte testa dom så mycket typ nått åk bara, men änsålänge verkar det bra, ska bara göra nå småfixs på dom nu under hösten så ska dom hårdtestas till vinter.. vi hade ju inte så stor erfarenhet av kompositmaterial eller skidkonstruktion, men man har blivit klockare, och sen hade vi en jävla massa tur med material!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JoakimHayland, post: 184860, member: 28373"] Yepp, jag & två polare har snickrat ihop ett par skis^^ har bild på mitt fotoalbum. vi hann inte testa dom så mycket typ nått åk bara, men änsålänge verkar det bra, ska bara göra nå småfixs på dom nu under hösten så ska dom hårdtestas till vinter.. vi hade ju inte så stor erfarenhet av kompositmaterial eller skidkonstruktion, men man har blivit klockare, och sen hade vi en jävla massa tur med material! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
har du gjort ett par skidor?
Tillbaka
Topp