Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har du hyrt bostad av Natives?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakobe" data-source="post: 571728" data-attributes="member: 97313"><p>Hej!</p><p>Jag och några kompisar har hyrt en lya i Chamonix till vintern vilket är grymmt. </p><p>Vi har i alla fall tjingat den och skall nu betala in en "förskotts-summa".</p><p>Jag blir nu bara väldigt misstänksam. Jag skall betala ca 5 000/person i förskott,</p><p>jag skall betala till bank-konto och kan inte spåra pengarna.</p><p>Hur vet jag att det inte är nån tomte som sitter på andra sidan och håvar in</p><p>15 000 kr på att lura mig?</p><p></p><p>Sökte på forumet å har inte fått tag i nån tråd om detta, lägger ner tråden om nån länkar bra svar givetvis.</p><p></p><p>Jo då tänkte jag att jag kunde kolla om det var någon här som har hyrt från samma hemsida och få bekräftat att mitt drömboende är på riktigt och inte bara det, en dröm. </p><p>Så har nån hyrt av natives.co.uk? Är det lugnt att skicka dem pengar i förskott?</p><p></p><p>Väldigt tacksam för svar från någon som kan bekräfta att min dröm finns på riktigt!</p><p>Tack på förhand</p><p>Jakob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakobe, post: 571728, member: 97313"] Hej! Jag och några kompisar har hyrt en lya i Chamonix till vintern vilket är grymmt. Vi har i alla fall tjingat den och skall nu betala in en "förskotts-summa". Jag blir nu bara väldigt misstänksam. Jag skall betala ca 5 000/person i förskott, jag skall betala till bank-konto och kan inte spåra pengarna. Hur vet jag att det inte är nån tomte som sitter på andra sidan och håvar in 15 000 kr på att lura mig? Sökte på forumet å har inte fått tag i nån tråd om detta, lägger ner tråden om nån länkar bra svar givetvis. Jo då tänkte jag att jag kunde kolla om det var någon här som har hyrt från samma hemsida och få bekräftat att mitt drömboende är på riktigt och inte bara det, en dröm. Så har nån hyrt av natives.co.uk? Är det lugnt att skicka dem pengar i förskott? Väldigt tacksam för svar från någon som kan bekräfta att min dröm finns på riktigt! Tack på förhand Jakob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har du hyrt bostad av Natives?
Tillbaka
Topp