Har du nå boende i Chamonix 08/09 till oss eller?

Mayzeez

Ny medlem
Har du nå boende i Chamonix 08/09 till oss eller?
Hejsan, hejsan!
Jag heter Maja, är 19 år och bor i Gävle. När jag gick ut gymnasiet i våras var det liksom självklart vad jag hade framför mig - minst en säsong bland de sköna alptopparna! Jag åker skidor och har gjort det sedan jag var en liten hjälmfoting. Oftast åker jag i Kungsberget, men inte helt sällan drar jag till Sälenfjällen. Dock blir jag mig nog aldrig riktigt lik sedan jag för första gången fick smaka på Alperna för cirka tio år sen... men eftersom det är så pörskans dyrt så brukar det bara bli en vecka om året :(
TILLS NU!! :D
Jag söker alltså boende i Chamonix under säsongen 08/09, men det är inte bara till mig utan även en jämnårig killkompis - Simon (wax_in här på FR). Han är precis som jag en glad och snäll typ som gärna festar och har kul, men samtidigt kräks vi inte bort förmiddagarna när det vankas pudersnö. Vi är definitivt på det klara att det är ömsesidig respekt som gäller när man umgås med andra människor (lite av en självklarhet faktiskt). Om du tycker att vi verkar vara ena schyssta typer så hoppas jag verkligen att vi kan dela lägenhet i vinter - det vore friggin' awesome!!!
ha det gött /Majsis
ps. för övrigt tar jag tacksamt emot all möjlig information/tips som gäller jobb- och bostadssök i Cham (även om jag börjar bli en aning less på det eviga googlandet...) ds.

Tillbaka
Topp