Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har du nyligen varit i Serre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lisa_Wendel" data-source="post: 17424" data-attributes="member: 14522"><p>Halloj!</p><p>Kom hem idag (31mars)efter tre veckor där! Första veckan var det bra med snö och kom en hel del nytt oxå. Men, vet inte riktigt om det känns bra att säga detta men när jag åkte igår så va det typ ingen snö...sol, sol och sol i mängder. Det e ju underbart ioch för sig, men snöläget är ganska så dåligt...</p><p>Förra veckan var det supervarmt, denna som har varit var det lite "kallare", så man kan ju bara hoppas på det bästa....</p><p>Gå till det Svenska hotellet, Villie La ferme, på after ski, särskilt söndagar...</p><p>Ta hand om stället åt mig, e surt att behöva åka därifrån. För snö lr inte, så e det helt underbart!</p><p>ha det så gott-Lisa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lisa_Wendel, post: 17424, member: 14522"] Halloj! Kom hem idag (31mars)efter tre veckor där! Första veckan var det bra med snö och kom en hel del nytt oxå. Men, vet inte riktigt om det känns bra att säga detta men när jag åkte igår så va det typ ingen snö...sol, sol och sol i mängder. Det e ju underbart ioch för sig, men snöläget är ganska så dåligt... Förra veckan var det supervarmt, denna som har varit var det lite "kallare", så man kan ju bara hoppas på det bästa.... Gå till det Svenska hotellet, Villie La ferme, på after ski, särskilt söndagar... Ta hand om stället åt mig, e surt att behöva åka därifrån. För snö lr inte, så e det helt underbart! ha det så gott-Lisa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har du nyligen varit i Serre?
Tillbaka
Topp