Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Har du pajat din ena skida? jag köper den andra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JONen" data-source="post: 137414" data-attributes="member: 36779"><p>Ring försäkringsbolaget Länsförsäkringar Jämtland i Östersund.</p><p>Jag lämnade in ett par Völkl 724 Pro 177 cm minitwintip, jättebra skick i april, den ena skidan var bockad men den andra finfin.</p><p>Jag vet inte vad försäkringsbolagen gör med skidorna de får in (kastar väl dem efter ett tag då de dömts som oreparibla), men jag antar att de borde kunna ge bort ett halvt par, den hela skidan och ha kvar den trasiga som nån sorts bevis. Det borde vara samma för alla försäkringsbolag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JONen, post: 137414, member: 36779"] Ring försäkringsbolaget Länsförsäkringar Jämtland i Östersund. Jag lämnade in ett par Völkl 724 Pro 177 cm minitwintip, jättebra skick i april, den ena skidan var bockad men den andra finfin. Jag vet inte vad försäkringsbolagen gör med skidorna de får in (kastar väl dem efter ett tag då de dömts som oreparibla), men jag antar att de borde kunna ge bort ett halvt par, den hela skidan och ha kvar den trasiga som nån sorts bevis. Det borde vara samma för alla försäkringsbolag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Har du pajat din ena skida? jag köper den andra!
Tillbaka
Topp