Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har du tur med pudret? Vad är din ratio?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1084895" data-attributes="member: 121331"><p>Fuskar ju lite eftersom jag bor med dagstursavstånd till både Engelberg och Andermatt... Kollat min logg för den här vintern, haft 5-6 dagar med förhållanden som du beskriver dem som kriterium. Det av totalt 28 skiddagar hittills. Tur jag gillar all åkning (även om jag håller mig för skratt när det bara är konstsnö och piståkning som gäller), och inte drar mig för att tura lite. Idag hudade jag 45 minuter och blev belönad med 900 höjdmeter kallt puder med bra med plats att lägga mina egna svängar. I princip allt liftburet spårat.</p><p></p><p>Skulle säga att de senaste tre vintrarna varit ganska lika när det gäller ratio. Hjälper att kunna de lite mindre kända åken, klara att köra i skitväder och att orka jobba för bra snö. Earn your turns! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1084895, member: 121331"] Fuskar ju lite eftersom jag bor med dagstursavstånd till både Engelberg och Andermatt... Kollat min logg för den här vintern, haft 5-6 dagar med förhållanden som du beskriver dem som kriterium. Det av totalt 28 skiddagar hittills. Tur jag gillar all åkning (även om jag håller mig för skratt när det bara är konstsnö och piståkning som gäller), och inte drar mig för att tura lite. Idag hudade jag 45 minuter och blev belönad med 900 höjdmeter kallt puder med bra med plats att lägga mina egna svängar. I princip allt liftburet spårat. Skulle säga att de senaste tre vintrarna varit ganska lika när det gäller ratio. Hjälper att kunna de lite mindre kända åken, klara att köra i skitväder och att orka jobba för bra snö. Earn your turns! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har du tur med pudret? Vad är din ratio?
Tillbaka
Topp