Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Har du vaccinerat dig mot svininfluensan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 588961" data-attributes="member: 54206"><p>Nej för det är så onödigt! </p><p></p><p>Vad tror ni betalar forskare, läkare och media bäst? Att säga till tidningar som vill sälja på löp att "ALLA KAN DÖ" eller "Det är ngt värre än vanliga influensam, oroa er inte"</p><p></p><p>Det är så otroligt förstorat så ni förstår inte! Det är media och läkebolag som gjort detta större än vad det är.</p><p></p><p>Jag ÅKTE till MEXICO i sommras när det var som absolut värst, hela smittan utbröt i Mexico, och där skrattade alla åt det och sa att det dör fler av vanlig influensa varje dag än det gjort i svininfluensan. Hade inte munskydd eller något annat. Reste runt i flera veckor och såg tre munskydd under hela tiden. Två asiater och en amerikan. Som sagt, skräck säljer....</p><p></p><p>Tro mig, ni behöver inte vaccinera er och vaccinet i sig är nog betydligt farligare än själva influensan. Känner en som haft influensan och han va sjuk i två veckor och satt o chillade framför datorn och sen var det bra.</p><p></p><p>För övrigt, åk till Mexico. Hade dom haft berg med mycket snö hade det varit top tre av dom bästa länderna i världen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 588961, member: 54206"] Nej för det är så onödigt! Vad tror ni betalar forskare, läkare och media bäst? Att säga till tidningar som vill sälja på löp att "ALLA KAN DÖ" eller "Det är ngt värre än vanliga influensam, oroa er inte" Det är så otroligt förstorat så ni förstår inte! Det är media och läkebolag som gjort detta större än vad det är. Jag ÅKTE till MEXICO i sommras när det var som absolut värst, hela smittan utbröt i Mexico, och där skrattade alla åt det och sa att det dör fler av vanlig influensa varje dag än det gjort i svininfluensan. Hade inte munskydd eller något annat. Reste runt i flera veckor och såg tre munskydd under hela tiden. Två asiater och en amerikan. Som sagt, skräck säljer.... Tro mig, ni behöver inte vaccinera er och vaccinet i sig är nog betydligt farligare än själva influensan. Känner en som haft influensan och han va sjuk i två veckor och satt o chillade framför datorn och sen var det bra. För övrigt, åk till Mexico. Hade dom haft berg med mycket snö hade det varit top tre av dom bästa länderna i världen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Har du vaccinerat dig mot svininfluensan?
Tillbaka
Topp