Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har du varit i Georgien?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakbob" data-source="post: 1004770" data-attributes="member: 34883"><p>Nu behöver jag lite Georgienhjälp.</p><p></p><p>Ska vara där från början av april och framåt. Jag överväger just nu om det är värt att dra med splitboard och all utrustning. Det som får mig att vara lite osäker är; 1. Jag är osäker på hur sent på säsongen det går att hitta bra åkning utan att behöva slita ihjäl mig. 2. Jag kommer vara där själv och vet just nu inte om jag kommer hitta något vettigt folk att kunna åka med. 3. Jag vet inte hur mycket tid jag kommer att ha till såna äventyr, kanske får jag bara betala mer för att ha med brädan och sedan ha mer bagage att släpa på.</p><p></p><p>Är det värt att dra med åbäket eller ej?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakbob, post: 1004770, member: 34883"] Nu behöver jag lite Georgienhjälp. Ska vara där från början av april och framåt. Jag överväger just nu om det är värt att dra med splitboard och all utrustning. Det som får mig att vara lite osäker är; 1. Jag är osäker på hur sent på säsongen det går att hitta bra åkning utan att behöva slita ihjäl mig. 2. Jag kommer vara där själv och vet just nu inte om jag kommer hitta något vettigt folk att kunna åka med. 3. Jag vet inte hur mycket tid jag kommer att ha till såna äventyr, kanske får jag bara betala mer för att ha med brädan och sedan ha mer bagage att släpa på. Är det värt att dra med åbäket eller ej? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har du varit i Georgien?
Tillbaka
Topp