Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har du varit i Georgien?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SSyk" data-source="post: 999083" data-attributes="member: 63015"><p>Ursäkta att jag inte sett detta inlägg förrän nu.</p><p></p><p>Det finns en ett par liftar efter varandra som lyfter ganska bra (förutom det första som får anses vara en transportlift). När vi var där så fanns det 0 personer förutom vår grupp som var intresserad av att köra utanför de få och smala pisterna, och det toksnöade i stort sett hela veckan. Det var ganska brant även nära liften/pisten och vi behövde inte vara många meter bort för att ha helt ospårat. </p><p></p><p>Förmodligen finns det utmärkta möjligheter till att topptura, det finns en närliggande bergsida som såg attraktiv ut, men vi var där för att åka helikopter så de få dagar det var bra väder så hade vi annat för oss!</p><p></p><p>Skall jag jämföra med något i alperna så får det bli La Grave, men det är inte heller så rättvist, det är alldeles för stor by och alltför civiliserat. Själva liftsituationen är dock jämförbar, även om filtskötarna är nyktrare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SSyk, post: 999083, member: 63015"] Ursäkta att jag inte sett detta inlägg förrän nu. Det finns en ett par liftar efter varandra som lyfter ganska bra (förutom det första som får anses vara en transportlift). När vi var där så fanns det 0 personer förutom vår grupp som var intresserad av att köra utanför de få och smala pisterna, och det toksnöade i stort sett hela veckan. Det var ganska brant även nära liften/pisten och vi behövde inte vara många meter bort för att ha helt ospårat. Förmodligen finns det utmärkta möjligheter till att topptura, det finns en närliggande bergsida som såg attraktiv ut, men vi var där för att åka helikopter så de få dagar det var bra väder så hade vi annat för oss! Skall jag jämföra med något i alperna så får det bli La Grave, men det är inte heller så rättvist, det är alldeles för stor by och alltför civiliserat. Själva liftsituationen är dock jämförbar, även om filtskötarna är nyktrare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Har du varit i Georgien?
Tillbaka
Topp