Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har hittat hus i st anton, dela?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stanton07" data-source="post: 210409" data-attributes="member: 67240"><p>Vi är tre tjejer som just nu sitter på tågstationen i st anton, har vart här för att fixa boende till vintersäsongen 06/07. Trots att vi var dom första svenskarna i hela byn var det nästan ett omöjligt uppdrag. Självklart kan man säkert få boende om man kan tänka sig att ta ett jobb där boende ingår. Men om man som oss vill vara öppen för jobbbyte, och letar efter ett fast boende centralt är det verkligen lättare sagt än gjort att hitta. </p><p></p><p>Men efter mycket slit hittade vi äntligen det perfekta boendet för 6 personer. Det är en del i ett nyrenoverat hus med separat ingång. Läget är helt perfekt, 10 min gångväg från st antons centrum och endast 400 meter från den nya Nasserein liften. Lägenheten är på 85m och består av ett stort rum med komplett kök, med diskmaskin och massa annat! </p><p>Det finns även två stora dubbelsängssovrum med anslutande badrum med dusch till båda. Standarden är verkligen perfekt!</p><p></p><p>Vi söker nu tre stycken seriösa, som kan tänka sig dela detta boende med oss. Boendet är för HELA säsongen, alltså mitten av november till mitten av maj och det totala priset för hela tiden är 30 000 per person, eller 5000 per månad. Kanske låter mycket men är faktiskt lika billigt som del i kollektiv i källare i mycket sämre skick!</p><p>Ring oss eller hör av er nu genast så får ni veta mer och se bilder. Måste bokas snarast!!! NU!!</p><p></p><p>Lovisa 0707618115</p><p>Mikaela 0704145020</p><p>Johanna 0739538999</p><p></p><p>jojjo118@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stanton07, post: 210409, member: 67240"] Vi är tre tjejer som just nu sitter på tågstationen i st anton, har vart här för att fixa boende till vintersäsongen 06/07. Trots att vi var dom första svenskarna i hela byn var det nästan ett omöjligt uppdrag. Självklart kan man säkert få boende om man kan tänka sig att ta ett jobb där boende ingår. Men om man som oss vill vara öppen för jobbbyte, och letar efter ett fast boende centralt är det verkligen lättare sagt än gjort att hitta. Men efter mycket slit hittade vi äntligen det perfekta boendet för 6 personer. Det är en del i ett nyrenoverat hus med separat ingång. Läget är helt perfekt, 10 min gångväg från st antons centrum och endast 400 meter från den nya Nasserein liften. Lägenheten är på 85m och består av ett stort rum med komplett kök, med diskmaskin och massa annat! Det finns även två stora dubbelsängssovrum med anslutande badrum med dusch till båda. Standarden är verkligen perfekt! Vi söker nu tre stycken seriösa, som kan tänka sig dela detta boende med oss. Boendet är för HELA säsongen, alltså mitten av november till mitten av maj och det totala priset för hela tiden är 30 000 per person, eller 5000 per månad. Kanske låter mycket men är faktiskt lika billigt som del i kollektiv i källare i mycket sämre skick! Ring oss eller hör av er nu genast så får ni veta mer och se bilder. Måste bokas snarast!!! NU!! Lovisa 0707618115 Mikaela 0704145020 Johanna 0739538999 jojjo118@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Har hittat hus i st anton, dela?!
Tillbaka
Topp