Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har inget att göra
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bison" data-source="post: 22612" data-attributes="member: 16471"><p>Kan nån ge ett förslag på vad man kan göra när man är fruktansvärt uttråkad. har ju datorn, tvn, videon, kylskåpet, stereon etc. Men va fan ska jag göra. Har testat lite nintendo på datorn (min syster har snott mitt nintendo) men det är inte lika kul! sen finns det inget ball på tvn. och kylskåpet är tomt. fan finns ju inget att göra. Kan ju alltid gå ut en sväng men hur kul är det. Fan känner mig lite tragisk att inte ha nått att göra på en helg =/.</p><p></p><p>föressten, jag hoppas att inte världen har glömt bort nintendo 8-bit. kul faktor 100%</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bison, post: 22612, member: 16471"] Kan nån ge ett förslag på vad man kan göra när man är fruktansvärt uttråkad. har ju datorn, tvn, videon, kylskåpet, stereon etc. Men va fan ska jag göra. Har testat lite nintendo på datorn (min syster har snott mitt nintendo) men det är inte lika kul! sen finns det inget ball på tvn. och kylskåpet är tomt. fan finns ju inget att göra. Kan ju alltid gå ut en sväng men hur kul är det. Fan känner mig lite tragisk att inte ha nått att göra på en helg =/. föressten, jag hoppas att inte världen har glömt bort nintendo 8-bit. kul faktor 100% [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har inget att göra
Tillbaka
Topp