Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har istiden tagit död på er OCKSÅ...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 39819" data-attributes="member: 14197"><p>Bröder, husdjur - kvinnor och annat kreatur!</p><p>Ryktet om min död är betydligt överdrivet. Snarare beror den tillfälliga demensen att jag, likt många med mig, ägnat stor tid å möda åt att demonstrera på barrikaderna för kriget i Mellanöstern. Eller så är det inte så?</p><p></p><p>Om du tar det med basen här på varvet så skulle han nog säga att han kom på mig med fingrarna i syltburken att fulsurfa på svetstid. </p><p>- Så mycke’ kan icke finnas att lära om bananbåtssvetsning i cyberrymden som tid du ägnar ut det. Se så, ut å jobba på den Belizeregistrerade skorven som karantäniserats i Frihamnen.</p><p></p><p>Hårda bud i Mellerud!</p><p></p><p>Åka skidor? </p><p>Det är väl högst lite relaterat till snack om skidåkning. Det ena förutsätter absolut inte det andra, åtminstone inte om det ska bli något intressant snack om fenomenet. Nixpix.</p><p></p><p>Men min förpuppning går mot sitt slut. Det snöar i bergen, det töar i mitt sinne – och tangentbordet börjar tina upp. Dessutom är det kinesiska tangentbordet bortbytt mot ett normalischer, ja!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 39819, member: 14197"] Bröder, husdjur - kvinnor och annat kreatur! Ryktet om min död är betydligt överdrivet. Snarare beror den tillfälliga demensen att jag, likt många med mig, ägnat stor tid å möda åt att demonstrera på barrikaderna för kriget i Mellanöstern. Eller så är det inte så? Om du tar det med basen här på varvet så skulle han nog säga att han kom på mig med fingrarna i syltburken att fulsurfa på svetstid. - Så mycke’ kan icke finnas att lära om bananbåtssvetsning i cyberrymden som tid du ägnar ut det. Se så, ut å jobba på den Belizeregistrerade skorven som karantäniserats i Frihamnen. Hårda bud i Mellerud! Åka skidor? Det är väl högst lite relaterat till snack om skidåkning. Det ena förutsätter absolut inte det andra, åtminstone inte om det ska bli något intressant snack om fenomenet. Nixpix. Men min förpuppning går mot sitt slut. Det snöar i bergen, det töar i mitt sinne – och tangentbordet börjar tina upp. Dessutom är det kinesiska tangentbordet bortbytt mot ett normalischer, ja! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Har istiden tagit död på er OCKSÅ...
Tillbaka
Topp