Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag beställ för kort bräda? snälla hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jesperemanuel" data-source="post: 946347" data-attributes="member: 133002"><p>Jag är 186 lång, ligger på 90kg och åker på en 158cm ride bräda.. </p><p></p><p>Jag åker på hela berget, parken, pisten och offpisten.. Det kommer dock bli en ny bräda nästa säsong då jag satsar mer på offpist då jag insett att jag är för gammal för att lära mig snurra en jäkla massa varv på bigjumpsen! </p><p></p><p>Då kommer jag satsa på en bräda med längden 162-168 för o få lite mer flow i pudret!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jesperemanuel, post: 946347, member: 133002"] Jag är 186 lång, ligger på 90kg och åker på en 158cm ride bräda.. Jag åker på hela berget, parken, pisten och offpisten.. Det kommer dock bli en ny bräda nästa säsong då jag satsar mer på offpist då jag insett att jag är för gammal för att lära mig snurra en jäkla massa varv på bigjumpsen! Då kommer jag satsa på en bräda med längden 162-168 för o få lite mer flow i pudret! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Har jag beställ för kort bräda? snälla hjälp
Tillbaka
Topp