Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 997952" data-attributes="member: 29415"><p>Wot? För att han är välrenommerad. Brukar du välja någon med dåligt rykte när du ska få hjälp med något?</p><p></p><p>Jag är inte klar med dessa pjäxor ännu, får väl se hur de blir när jag sprutar innerskorna. Jag tror de kan bli bra.</p><p></p><p>Har inte fått några svar på huruvida pjäxvalet var så självklart som herr BB fick det att framstå som. Så - är inte alla pjäxor från en given tillverkade byggda för att passa samma fot?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 997952, member: 29415"] Wot? För att han är välrenommerad. Brukar du välja någon med dåligt rykte när du ska få hjälp med något? Jag är inte klar med dessa pjäxor ännu, får väl se hur de blir när jag sprutar innerskorna. Jag tror de kan bli bra. Har inte fått några svar på huruvida pjäxvalet var så självklart som herr BB fick det att framstå som. Så - är inte alla pjäxor från en given tillverkade byggda för att passa samma fot? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Tillbaka
Topp