Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supercross" data-source="post: 998319" data-attributes="member: 49234"><p>Har du talat med din bootfitter om vad dina problem är, och vad för respons får du?</p><p></p><p>I tidigare tråd har du sagt att du åker hårt och är en stor kille. Jag tycker att du skulle ha en Din 130 pjäxa minst.</p><p>Vet dock inte så mycket om just Atomic M110.</p><p></p><p>När man väljer en pjäxbutik tycker jag att det är viktigt att det finns många märken att välja på. Säljaren eller bootfittern ska inte försöka sälja "sitt" märke bara för att han gillar just det, alla fötter är ju olika.</p><p></p><p>När jag själv köpte pjäxor på Fall Line i Chamonix, tog bootfittern fram 3st olika märken på pjäxor som jag fick prova efter min beskrivning om vad jag ville ha ut av pjäxan.</p><p>Jag tyckte först att alla var väldigt smala (är nästan plattfot) men de tryckte ut pjäxan rejält så att den passade.</p><p>Under den veckan jag var i Cham, gick jag i stort sett dagligen till bootfittern och fick något fixat utan det kostade </p><p>extra. De sa till mig att om jag inte var nöjd trots allt skulle dom ta tillbaka pjäxan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supercross, post: 998319, member: 49234"] Har du talat med din bootfitter om vad dina problem är, och vad för respons får du? I tidigare tråd har du sagt att du åker hårt och är en stor kille. Jag tycker att du skulle ha en Din 130 pjäxa minst. Vet dock inte så mycket om just Atomic M110. När man väljer en pjäxbutik tycker jag att det är viktigt att det finns många märken att välja på. Säljaren eller bootfittern ska inte försöka sälja "sitt" märke bara för att han gillar just det, alla fötter är ju olika. När jag själv köpte pjäxor på Fall Line i Chamonix, tog bootfittern fram 3st olika märken på pjäxor som jag fick prova efter min beskrivning om vad jag ville ha ut av pjäxan. Jag tyckte först att alla var väldigt smala (är nästan plattfot) men de tryckte ut pjäxan rejält så att den passade. Under den veckan jag var i Cham, gick jag i stort sett dagligen till bootfittern och fick något fixat utan det kostade extra. De sa till mig att om jag inte var nöjd trots allt skulle dom ta tillbaka pjäxan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Tillbaka
Topp