Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 998462" data-attributes="member: 29415"><p>Jadå, och jag har ju egentligen inga problem med fötterna i allmänhet, bara att de är drygt 44 på längden och 47-48 på bredden. I vanliga skinnskor är det aldrig några problem, de töjer sig, men hårdplastpjäxor - ja då får man problem.</p><p></p><p></p><p>Jag åker absolut inte <a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=45103" target="_blank">aggressivt</a>! Kanske fort ibland? Och kroppsstorleken är ju som den är.</p><p></p><p></p><p>Det låter som att du varit på ställen där det kryllar av bootfitters. Var ligger dessa städer eller skidorter?</p><p></p><p></p><p>Hade ungefär samma erbjudande på Precision Ski i Val d'Isère i början på 2000-talet när jag köpte, eeh, mjuka skor för något som har något enstaka gemensamt drag med skidåkning resp bakåsträvarpjäxor. Skillnaden där var väl att man tog sig till butiken på tio minuter till fots, inte tre mil över ett pass med bil. Jaja, jag kommer gå dit igen försöka reducera volymen och titta på lite andra småsaker (skoskav på ett operationsärr och liknande).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 998462, member: 29415"] Jadå, och jag har ju egentligen inga problem med fötterna i allmänhet, bara att de är drygt 44 på längden och 47-48 på bredden. I vanliga skinnskor är det aldrig några problem, de töjer sig, men hårdplastpjäxor - ja då får man problem. Jag åker absolut inte [url=https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=45103]aggressivt[/url]! Kanske fort ibland? Och kroppsstorleken är ju som den är. Det låter som att du varit på ställen där det kryllar av bootfitters. Var ligger dessa städer eller skidorter? Hade ungefär samma erbjudande på Precision Ski i Val d'Isère i början på 2000-talet när jag köpte, eeh, mjuka skor för något som har något enstaka gemensamt drag med skidåkning resp bakåsträvarpjäxor. Skillnaden där var väl att man tog sig till butiken på tio minuter till fots, inte tre mil över ett pass med bil. Jaja, jag kommer gå dit igen försöka reducera volymen och titta på lite andra småsaker (skoskav på ett operationsärr och liknande). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Tillbaka
Topp