Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 998673" data-attributes="member: 13863"><p>Känns lite som Världen vs. La_Grave. Tycker absolut att La_Grave är saklig i sin framställning och hanterat pjäxfrågan på ett bra sätt. Alla som har något kvar innaför skallbenet vet ju att pjäxköp är en utdragen frustrerande process och man aldrig kan vara riktigt säker på sitt val förrän efter någon vecka på berget ... så funkar det!</p><p></p><p>Självklart bättre att köpa på plats om man "säsongar" än försöka få till det i ett garage i Stockholm innan säsongen drar igång. Tar tillbaka det jag skrev tidigare ... och ställer mig med rak rygg på La_Graves sida. Hoppas det fixar sig!</p><p></p><p>Det är inte lätt att köpa pjäxor, speciellt inte om man gör det typ vart 10: e år! Jag har själv ett par Atomic Tracker 130 som behöver tweakas seriöst för att fungera fullt ut för mig (och då är det inte passformen) som är problemet utan lite annat smått och gott som får mig i obalans.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 998673, member: 13863"] Känns lite som Världen vs. La_Grave. Tycker absolut att La_Grave är saklig i sin framställning och hanterat pjäxfrågan på ett bra sätt. Alla som har något kvar innaför skallbenet vet ju att pjäxköp är en utdragen frustrerande process och man aldrig kan vara riktigt säker på sitt val förrän efter någon vecka på berget ... så funkar det! Självklart bättre att köpa på plats om man "säsongar" än försöka få till det i ett garage i Stockholm innan säsongen drar igång. Tar tillbaka det jag skrev tidigare ... och ställer mig med rak rygg på La_Graves sida. Hoppas det fixar sig! Det är inte lätt att köpa pjäxor, speciellt inte om man gör det typ vart 10: e år! Jag har själv ett par Atomic Tracker 130 som behöver tweakas seriöst för att fungera fullt ut för mig (och då är det inte passformen) som är problemet utan lite annat smått och gott som får mig i obalans. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Tillbaka
Topp