Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larssa" data-source="post: 999319" data-attributes="member: 53850"><p>Ja du är ju hyfsat snustorr du. Säkert är Ingrid Olsson särskilt insatt i skidvärlden och en hejjare på väl passande översättningar. </p><p></p><p>Kan du inte slå ihjäl lite tid med att skicka ett elektroniskt brev till språkvårdare Ingrid och be henne översätta ovan nämnda förslag så vi skidåkare kan börja förstå varandra. </p><p></p><p>Kanske du skulle söka kontakt med Niklas Hyland och hjälpa till med expertkommenteringen vid några tv sända "jibb" event. Det kunde nog faktiskt bli så torrt i den studion att ni självantände.</p><p></p><p>Word</p><p></p><p>Förresten...hör efter med Olsson angående:</p><p></p><p>Steeze, switch, stompa, jibba, raila, butter, corka när du ändå har ångan uppe.</p><p></p><p>Jag drar på efter jobb och funderar på om jag ska sälja mina laddare eller tvillingspetsar.</p><p></p><p></p><p></p><p>..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larssa, post: 999319, member: 53850"] Ja du är ju hyfsat snustorr du. Säkert är Ingrid Olsson särskilt insatt i skidvärlden och en hejjare på väl passande översättningar. Kan du inte slå ihjäl lite tid med att skicka ett elektroniskt brev till språkvårdare Ingrid och be henne översätta ovan nämnda förslag så vi skidåkare kan börja förstå varandra. Kanske du skulle söka kontakt med Niklas Hyland och hjälpa till med expertkommenteringen vid några tv sända "jibb" event. Det kunde nog faktiskt bli så torrt i den studion att ni självantände. Word Förresten...hör efter med Olsson angående: Steeze, switch, stompa, jibba, raila, butter, corka när du ändå har ångan uppe. Jag drar på efter jobb och funderar på om jag ska sälja mina laddare eller tvillingspetsar. .. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Tillbaka
Topp