Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larssa" data-source="post: 999399" data-attributes="member: 53850"><p>Tompan! Inget fel alls. Hyfsat vedetagna ord bara. Liksom bootfitter. Men du borde nog hört dej för med både språkstofilen La grave och språkvetare Olsson innan du svänger dej med uttryck som "rolleyes". Kan du inte översätta det till sån här konservativ svenska så att la grave också fattar. </p><p></p><p>...faaast ni fårväl såklart inte faceshots när ni kör djup puder heller.. eller... hrm.. jag menar ansiktsskott.</p><p></p><p>Sen är inte detta ett forum där det känns extremt viktigt att hålla sig borta från att blanda in talspråk i skriften. Enligt vissa är det viktigt, enligt andra kvittar det. Fint va!</p><p></p><p>Skidåkarspråket förändras, även svenskan. Ni får nog finna er i att leva med det gamlingar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larssa, post: 999399, member: 53850"] Tompan! Inget fel alls. Hyfsat vedetagna ord bara. Liksom bootfitter. Men du borde nog hört dej för med både språkstofilen La grave och språkvetare Olsson innan du svänger dej med uttryck som "rolleyes". Kan du inte översätta det till sån här konservativ svenska så att la grave också fattar. ...faaast ni fårväl såklart inte faceshots när ni kör djup puder heller.. eller... hrm.. jag menar ansiktsskott. Sen är inte detta ett forum där det känns extremt viktigt att hålla sig borta från att blanda in talspråk i skriften. Enligt vissa är det viktigt, enligt andra kvittar det. Fint va! Skidåkarspråket förändras, även svenskan. Ni får nog finna er i att leva med det gamlingar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Har jag blivit lurad - Atomic M110?
Tillbaka
Topp