Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Har jag fått en bra Longboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JSellberg" data-source="post: 953667" data-attributes="member: 122660"><p>Var in på Curb i Falun och köpte en Longboard.</p><p>Skulle egentligen bara kolla vad dom hade för något.</p><p></p><p>Hade mest ställt in mig på att köpa en Loaded, av något slag.</p><p>Dock så hade dom inte fått in några nya Longboards, men det fanns några kvar från i höstas.</p><p></p><p>Fanns endast en som jag fann intressant, så försäljaren började snacka om den, och jag föll för det helt enkelt.</p><p>Han menade att det var en lättkörd och bra nybörjar longboard.</p><p></p><p>Den var även nedsatt från 2900 till 2000.</p><p>Nu äger jag en Arbor Timeless Pin Bamboo.</p><p></p><p>Sökte lite på forumet, men hittade inget om just detta märke, är det någon som har erfarenhet av dom?</p><p>Brädan är riktigt skön att åka på, samt även riktigt snygg, men är det riktigt bra grejer eller mer åt "okej" hållet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JSellberg, post: 953667, member: 122660"] Var in på Curb i Falun och köpte en Longboard. Skulle egentligen bara kolla vad dom hade för något. Hade mest ställt in mig på att köpa en Loaded, av något slag. Dock så hade dom inte fått in några nya Longboards, men det fanns några kvar från i höstas. Fanns endast en som jag fann intressant, så försäljaren började snacka om den, och jag föll för det helt enkelt. Han menade att det var en lättkörd och bra nybörjar longboard. Den var även nedsatt från 2900 till 2000. Nu äger jag en Arbor Timeless Pin Bamboo. Sökte lite på forumet, men hittade inget om just detta märke, är det någon som har erfarenhet av dom? Brädan är riktigt skön att åka på, samt även riktigt snygg, men är det riktigt bra grejer eller mer åt "okej" hållet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Har jag fått en bra Longboard?
Tillbaka
Topp